Soon..

Ja, någon gång idag så koras vinnar i L.A tävlingen. Så nu sitter nog alla hemma och är nervösa. Vet att jag är det ialla fall. Känner lite olika inför när jag vill att dem ska annonsera vem som vinner. På ett sätt vill jag att det ska ta tid för då kan man fortfarande tro att man kan vinna. Men ändå vill man veta nu så att man kan börja andas igen.

Det är svårt att sitta och inte tänka på det skulle vara om man faktiskt vann. Vad skulle man göra? vad har man på sig? Skulle något behövas skaffas? Nu är detta inte så bra för ju mer man tänker på det desto jobbigare och mer besviken skulle man bli om man inte vann.

Nu skulle jag absolut vara glad för den som vann, jag är glad över att någon överhuvudtaget kommer få chansen att gå på detta. Men tror ändå att när man får reda på vem den lyckliga är kommer alla känslor man har haft dessa två dagar att komma fram som tårar..

Men får väl se hur det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0